Certyfikaty organizacji
System Zarządzania Jakością ISO 9001
Pobierz aktualny certyfikat: ISO 9001
Polityka Jakości
Zarząd definiuje Politykę Jakości wdrożoną w Metal Work Group w następujący sposób:
Metal Work Group jest liderem w dziedzinie pneumatyki do zastosowań przemysłowych oraz automatyki dzięki innowacjom produktowym, polityce biznesowej ukierunkowanej na rzeczywiste wymagania klientów, wdrożeniu systemu kompleksowego zarządzania jakością (TQM) oraz uwzględnieniu zasad Kaizen i koncepcji "Lean management" w organizacji przedsiębiorstwa.
Metal Work Group podejmuje wszelkie działania, aby efektywnie spełniać potrzeby i oczekiwania Klientów.
Aby osiągnąć ten cel, Zarząd wspiera bieżące badania rynku i dąży do utrzymania przywództwa produktowego poprzez stałe doskonalenie Jakości.
Zaangażowanie personelu w realizację celów Jakości poprzez rozwój systemu szkoleń oraz programy podnoszenia świadomości na wszystkich szczeblach przedsiębiorstwa stanowią jeden z filarów działalności Grupy.
Zarząd zapewnia również swoje pełne wsparcie w następujących kwestiach:
Przywództwo
Bezpośrednie zaangażowanie Zarządu w propagowanie jakości na wszystkich szczeblach firmy poprzez zachęcanie do stałego doskonalenia i rozwój świadomości personelu w zakresie znaczenia, jakie ma realizacja wymagań klientów.
Analiza kontekstowa
Propagowanie koncepcji ukierunkowanej na Klienta wśród wszystkich interesariuszy, którzy bezpośrednio lub pośrednio korzystają z produktów Metal Work pod kątem zdefiniowania wymagań i realizacji oczekiwań użytkownika końcowego.
Zorientowanie na Klienta
Skoncentrowanie na oczekiwaniach wszystkich interesariuszy, a w szczególności nacisk na zadowolenie i lojalność Klientów względem naszej firmy i naszych produktów stanowią kluczowe wyznaczniki sukcesu firmy.
Nacisk na rezultaty
Oferowanie doskonałych produktów i usług w celu zapewnienia długofalowych optymalnych rezultatów biznesowych poprzez stałe monitorowanie wymagań Klientów i spółek Grupy.
Wyznaczanie spójnych celów
Osiąganie doskonałych rezultatów dzięki uznaniu Jakości za integralny element procesów biznesowych w organizacji.
Zarządzanie zorientowane na procesy
Dążenie do osiągania wyznaczonych celów przy pomocy narzędzi organizacyjnych takich jak system kompleksowego zarządzania jakością (TQM) oraz zasady Kaizen i koncepcja "Lean management".
Myślenie oparte na ryzyku
Stawianie czoła nowym wyzwaniom i zmianom poprzez minimalizowanie oraz – w miarę możliwości – eliminowanie zagrożeń i zmienianie je w nowe możliwości w dążeniu do coraz ambitniejszych celów.
Rozwój i udział personelu
Zgodnie z panującym poglądem Jakość, sukces i stałe doskonalenie są efektem działania wszystkich pracowników, których należy zachęcać do proaktywnego uczestnictwa i wnoszenia wkładu w stały rozwój umiejętności i własnej autonomii.
Certyfikacja produktów
Zapewnienie zasobów niezbędnych do zagwarantowania zgodności produktu ze standardami obowiązującymi w danej branży.
Concesio, Maj 2017
Zarząd
Polityka jakości
Jeśli jesteś zainteresowany pobraniem Księgi Jakości, prosimy o kontakt z działem SAQ
Zintegrowany System Środowiskowy oraz Zarządzania Bezpieczeństwem i Hignieną Pracy
ISO14001 - OHSAS 18001
Pobierz Certyfikaty: ISO 14001 - ISO 45001 - ISO 9001 EN
WSTĘP | ||
POLITYKA FIRMY | ||
ZARZĄDZENIE BEZPIECZEŃSTWIEM I HIGIENĄ PRACY 2018 |